Регистрация Вход
Каталог підприємств / Підприємства в Одесі / Тренінги з продажу М24

Компанії Додати підприємство
Що? Де?


Тренінги з продажу М24

Тренінги з продажу М24 вул. Приморська 47, Одеса, Одеська область.

0639468885
Тренінги з продажу М24 24 6 0.
Тренінги з продажу для Керівників відділу продажів, корпоративні тренінги торгового персоналу в Одесі, Тренінг з продажу: продавців-консультантів, торгових представників, менеджерів з продажу на телефоні, Керівників відділу продажів, HR-менеджерів.<br> •_Подготовка відділу продажів для ВАС в будь-якому місті України.<br> •_Максимально швидке і професійне навчання ВАШОГО персоналу, не РОЗЗЯВ (icq, skype, Вконтакте), а КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНИХ рвуться БІЙЦІВ (100 дзвінків/день)!<br> Ми практики:<br> •_в області організації відділу продажів (проведення співбесід, підборі, навчанні персоналу, виявлення лідера і передачі персоналу керівнику відділу продажів),<br> •_в навчанні та налагодження командної роботи, а також побудові дилерській мережі,<br> •_в ведення успішних переговорів з ключовими гравцями на ринку, налагодження ринку збуту, підвищення рівня продажів.<br> Практичний досвід показує результат від 3-х тижнів до 3-х місяців, залежно від людського фактора і менталітету жителів областей України (відділ з ”0” до окупності офісу).<br> <br> Схема роботи:<br> 1._После затвердження кандидатів, виплата авансу для початку процесу навчання.<br> 2._Работа з менеджерами 21 робочий день по 4 години в день на Вашому підприємстві = 80 годин (тренінги, контроль, оцінка персоналу). НА ВАШ ВИБІР, проекти підбираються ІНДИВІДУАЛЬНО ПІД КОМПАНІЇ.<br> 3._Существенный результат команда показує на 2-3 тижні.<br> 4._По закінченню 1 місяця – остаточний розрахунок.<br> 5._Дальнейшее ведення команди менеджерів з продажу з проведенням тренінгів 1 раз в 1-2 місяці – без плати.<br> 6._Для досягнення гарантованого результату можливе продовження навчання до 3 місяців.<br> <br> Наші роботи:<br> «Проект розвитку торгової компанії в Південному регіоні». *<br> * Перевірити результат, можливо взявши аналіз продажів за минулий рік.<br> 1 - й етап розвитку (3 міс.):<br> А) Оцінка знань технік продажів торгового персоналу.<br> Б) Підготовка торгового персоналу (техніки продажів).<br> В) Підготовка регіонального представника Південного регіону.<br> Г) Організація call – центру в р. Миколаїв.<br> <br> 1.1 Цілі та завдання на I міс. (оцінка Підготовка оцінка засвоєння матеріалу):<br> •_2 дня – тестування персоналу (Тест 1 Тест 2). Оцінка знань за техніками продажів торгових представників (ТП) на даний момент.<br> •_5 днів – Підготовка по 4 години в день: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів», «Практичний досвід Психологія продаж» (Додатки 1, 2, 3).<br> •_ 3 дні - тестування персоналу на засвоєння і використання матеріалу.<br> •_Подготовка Регіонального представника (РП) – (закріплення матеріалу для викладання та контролю використання) проведення співбесід, підбір та навчання кандидатів.<br> •_2 тижні – Виїзд РП разом з ТП до клієнтів (1-2 дні з ТП). Запис, аналіз та виправлення помилок. Ставимо мету ТП збір списку фермерів району в УАПР для створення більш докладної бази фермерів – для дзвінків (операторів, помічників ТП) call-центру.<br> •_В надалі - кожен день з 8.00 до 8.30 та 18.00 – 18.30 в онлайн (інтернет, гучний моб. зв'язок) контроль технік продажів, поточні плани, виконання поставлених завдань, аналіз, перспектива, підведення підсумків.<br> <br> 1.2 Цілі та завдання на наступний II міс. (контроль ТП Підготовка РП у Південному регіоні* – (теорія – практика) організація call – центру відібрати 5 чол. на випробувальний термін «диспетчерів, операторів, помічників ТП»):<br> •_1 тиждень - Підготовка-теорія Регіонального Представника (РП) в Південному регіоні - «Лідерство та ефективне управління персоналом». (Додаток 4). *Мета підготувати керівника для того, щоб він міг самостійно підбирати, навчати і доводити команду до поставленого результату.<br> •_1-2 тижні – Організація call-центру р. в Миколаєві на Південний регіон. *Недорога оренда, ЗП операторам. Тренінг-практикум з контролем - проведення співбесід, підбір і підготовка кандидатів 20 чол. (2 групи по 10 чол.: 1я – з 9.00 до 13.00, 2я – з 14.00 до 18.00). Готує команду РП для нової команди: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів». (Додатки 1, 2).<br> •_Распределение, підготовка і розвиток районів, областей.<br> •_5 чол. на випробувальному терміні «диспетчерів, операторів, помічників ТП» – закріплення вивченого матеріалу домовлятися з фермерами про зустрічі з ТП власні продажі. Доведення команди до результативності.<br> <br> 1.3 Цілі та завдання на III міс. Контроль (оцінка підготовка оцінка використання матеріалу ТП контроль РП у Південному регіоні – (практика) контроль результату call – центру 5 чол. «диспетчерів, операторів, помічників ТП»):<br> •_2 дня – Контроль оцінки знань по техніці продажів торгових представників (ТП) на даний момент після тренінгів.<br> •_5 днів – Практика по 4 години в день.<br> •_ 3 дні - тестування персоналу на закріплення матеріалу.<br> •_Контроль Регіонального представника (РП) – (використання матеріалу для викладання та контролю) аналіз проведених співбесід, підбору і навчання персоналу.<br> •_2 тижні – Аналіз роботи РП, ТП з клієнтами. Запис, аналіз та виправлення помилок. На скільки розширили базу фермерів – результативність call-центру.<br> •_Контроль – роботи кожного дня з 8.00 до 8.30 та 18.00 – 18.30 в онлайн (інтернет, гучний моб. зв'язок) контроль технік продажів, поточні плани, виконання поставлених завдань, аналіз, перспектива, підведення підсумків.)<br> Корпоративний тренінг з продажів, Корпоративний тренінг з продажів, Тренінги торгового персоналу, тренінги з продажу в Одесі, Семінари і тренінги для керівників<br>
Написать отзыв (необходимо войти на сайт, также Вы можете войти используя: Google Вконтакте Twitter )
Знайшли помилку? Перетягніть значок на карті.
Реклама