|
|
Тренінги з продажу М24
Ювелірні прикраси та Біжутерія, Годинники, Сувенірно-подарункова продукція, Зброя, Управлінський консалтинг, Аудиторські послуги, Професійна перепідготовка / Підвищення кваліфікації, Навчання бізнес-професіям, Особистісні тренінги / семінари, Кадрові / рекрутингові агентства, Бізнес-тренінги / семінари, Автоматизація торгівлі, Автоматизація бізнес-процесів, Call-центри
Тренінги з продажу для Керівників відділу продажів, корпоративні тренінги торгового персоналу в Одесі, Тренінг з продажу: продавців-консультантів, торгових представників, менеджерів з продажу на телефоні, Керівників відділу продажів, HR-менеджерів.<br>
•_Подготовка відділу продажів для ВАС в будь-якому місті України.<br>
•_Максимально швидке і професійне навчання ВАШОГО персоналу, не РОЗЗЯВ (icq, skype, Вконтакте), а КОНКУРЕНТНОСПРОМОЖНИХ рвуться БІЙЦІВ (100 дзвінків/день)!<br>
Ми практики:<br>
•_в області організації відділу продажів (проведення співбесід, підборі, навчанні персоналу, виявлення лідера і передачі персоналу керівнику відділу продажів),<br>
•_в навчанні та налагодження командної роботи, а також побудові дилерській мережі,<br>
•_в ведення успішних переговорів з ключовими гравцями на ринку, налагодження ринку збуту, підвищення рівня продажів.<br>
Практичний досвід показує результат від 3-х тижнів до 3-х місяців, залежно від людського фактора і менталітету жителів областей України (відділ з ”0” до окупності офісу).<br>
<br>
Схема роботи:<br>
1._После затвердження кандидатів, виплата авансу для початку процесу навчання.<br>
2._Работа з менеджерами 21 робочий день по 4 години в день на Вашому підприємстві = 80 годин (тренінги, контроль, оцінка персоналу). НА ВАШ ВИБІР, проекти підбираються ІНДИВІДУАЛЬНО ПІД КОМПАНІЇ.<br>
3._Существенный результат команда показує на 2-3 тижні.<br>
4._По закінченню 1 місяця – остаточний розрахунок.<br>
5._Дальнейшее ведення команди менеджерів з продажу з проведенням тренінгів 1 раз в 1-2 місяці – без плати.<br>
6._Для досягнення гарантованого результату можливе продовження навчання до 3 місяців.<br>
<br>
Наші роботи:<br>
«Проект розвитку торгової компанії в Південному регіоні». *<br>
* Перевірити результат, можливо взявши аналіз продажів за минулий рік.<br>
1 - й етап розвитку (3 міс.):<br>
А) Оцінка знань технік продажів торгового персоналу.<br>
Б) Підготовка торгового персоналу (техніки продажів).<br>
В) Підготовка регіонального представника Південного регіону.<br>
Г) Організація call – центру в р. Миколаїв.<br>
<br>
1.1 Цілі та завдання на I міс. (оцінка Підготовка оцінка засвоєння матеріалу):<br>
•_2 дня – тестування персоналу (Тест 1 Тест 2). Оцінка знань за техніками продажів торгових представників (ТП) на даний момент.<br>
•_5 днів – Підготовка по 4 години в день: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів», «Практичний досвід Психологія продаж» (Додатки 1, 2, 3).<br>
•_ 3 дні - тестування персоналу на засвоєння і використання матеріалу.<br>
•_Подготовка Регіонального представника (РП) – (закріплення матеріалу для викладання та контролю використання) проведення співбесід, підбір та навчання кандидатів.<br>
•_2 тижні – Виїзд РП разом з ТП до клієнтів (1-2 дні з ТП). Запис, аналіз та виправлення помилок. Ставимо мету ТП збір списку фермерів району в УАПР для створення більш докладної бази фермерів – для дзвінків (операторів, помічників ТП) call-центру.<br>
•_В надалі - кожен день з 8.00 до 8.30 та 18.00 – 18.30 в онлайн (інтернет, гучний моб. зв'язок) контроль технік продажів, поточні плани, виконання поставлених завдань, аналіз, перспектива, підведення підсумків.<br>
<br>
1.2 Цілі та завдання на наступний II міс. (контроль ТП Підготовка РП у Південному регіоні* – (теорія – практика) організація call – центру відібрати 5 чол. на випробувальний термін «диспетчерів, операторів, помічників ТП»):<br>
•_1 тиждень - Підготовка-теорія Регіонального Представника (РП) в Південному регіоні - «Лідерство та ефективне управління персоналом». (Додаток 4). *Мета підготувати керівника для того, щоб він міг самостійно підбирати, навчати і доводити команду до поставленого результату.<br>
•_1-2 тижні – Організація call-центру р. в Миколаєві на Південний регіон. *Недорога оренда, ЗП операторам. Тренінг-практикум з контролем - проведення співбесід, підбір і підготовка кандидатів 20 чол. (2 групи по 10 чол.: 1я – з 9.00 до 13.00, 2я – з 14.00 до 18.00). Готує команду РП для нової команди: «Презентація та заперечення». «Телемаркетинг. Секрети телефонних продажів для менеджерів». (Додатки 1, 2).<br>
•_Распределение, підготовка і розвиток районів, областей.<br>
•_5 чол. на випробувальному терміні «диспетчерів, операторів, помічників ТП» – закріплення вивченого матеріалу домовлятися з фермерами про зустрічі з ТП власні продажі. Доведення команди до результативності.<br>
<br>
1.3 Цілі та завдання на III міс. Контроль (оцінка підготовка оцінка використання матеріалу ТП контроль РП у Південному регіоні – (практика) контроль результату call – центру 5 чол. «диспетчерів, операторів, помічників ТП»):<br>
•_2 дня – Контроль оцінки знань по техніці продажів торгових представників (ТП) на даний момент після тренінгів.<br>
•_5 днів – Практика по 4 години в день.<br>
•_ 3 дні - тестування персоналу на закріплення матеріалу.<br>
•_Контроль Регіонального представника (РП) – (використання матеріалу для викладання та контролю) аналіз проведених співбесід, підбору і навчання персоналу.<br>
•_2 тижні – Аналіз роботи РП, ТП з клієнтами. Запис, аналіз та виправлення помилок. На скільки розширили базу фермерів – результативність call-центру.<br>
•_Контроль – роботи кожного дня з 8.00 до 8.30 та 18.00 – 18.30 в онлайн (інтернет, гучний моб. зв'язок) контроль технік продажів, поточні плани, виконання поставлених завдань, аналіз, перспектива, підведення підсумків.)<br>
Корпоративний тренінг з продажів, Корпоративний тренінг з продажів, Тренінги торгового персоналу, тренінги з продажу в Одесі, Семінари і тренінги для керівників<br>
Написать отзыв (необходимо войти на сайт,
также Вы можете войти используя:
) |
Знайшли помилку? Перетягніть значок на карті. |
Реклама
|